Dzięki kompleksowym badaniom rynku, przeprowadzonym przez TNS, firma GNT zajmująca się żywnością barwiącą , stworzyła 5 podstawowych typów konsumenta, które rozmieszczone są w różnych częściach globu.
Stanowią 36% spośród osób badanych , a więc najbardziej liczną grupę. Z powodu chronicznego braku czasu i nieustannego poczucia bycia w biegu, grupa nie ma jasno określonych nawyków żywieniowych. Istotna jest dla nich wygoda oraz szybkość wykonania posiłku, starają się jednak pamiętać o takich elementach jak wartość odżywcza produktu.
22% spośród badanych deklaruje, że wartością naczelną jest dla nich łatwość i wygoda sporządzania posiłków, nawet za cenę utraty wartości odżywczych. Na szczęście rynek starając się sprostać wymaganiom konsumentów coraz częściej łączy te dwa elementy, oferując klientowi produkt dbający o jego zdrowie i czas.
Osoby dla których wartość oraz jakość produktu stanowią priorytet mieści się w 15% spośród całej grupy. Są skłonni poświecić swój czas, ponieważ zbilansowana dieta oraz jakość produktów stanowią dla nich naczelną wartość.
Jest to grupa, dla której przystępna cena oraz prostota wykonania dania stanowią kluczowy element, w momencie wyboru produktu. Dbanie o jakość posiłków oraz wartości dietetyczne stanowi element drugorzędny. Najliczniejszą grupę w tej kategorii stanowią mieszkańcy Niemiec oraz Francji.
Kolejną grupę stanowią rodzice opiekujący się dziećmi do 12 roku życia, którzy dużą wagę przywiązują do tego, co jedzą ich pociechy. Proces modelowania zachowania przez dzieci, budzi wśród rodziców odpowiedzialność również w kwestii spożywanych przez nich posiłków. Zatem grupą docelową są tutaj zarówno rodzice, którzy chcą dać dobry przykład swoim dzieciom, jak i one same, które w sposób pośredni mają częściowy udział w decyzjach konsumenckich.
*Źródło: „THE WORLD OF food ingredients” , September 2016
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY COVID-19
Biorąc pod uwagę niepokojące okoliczności, nasza firma powołała sztab antykryzysowy.
Analizujemy zagrożenia dotyczące zarówno łańcucha dostaw, jak i personelu podejmując stosowne kroki.
Więcej szczegółów tutaj https://hortimex.pl/koronawirus-covid-19/
STATEMENT ON COVID-19
Taking into account the circumstances, our company has established an anti crisis staff.
We analyze threats that affect the supply chain and personnel.
More information https://hortimex.pl/koronawirus-covid-19/