Tylu obywateli ma Polska – to duży, rozwijający się rynek ze wciąż nienasyconym apetytem na nowe produkty.
Szacuje się, że w przeciągu kilku najbliższych lat rynek żywności w Polsce powiększy się o ok. 20%*.
O tyle wzrosła wartość rynku spożywczego w Polsce w latach 2014-2015.**.
Z prognoz Euromonitor International wynika także, że do co najmniej 2018 roku wprowadzanie przez producentów żywności nowych produktów stanie się koniecznością*** – aby przyciągać i utrzymać klientów.
To oznacza, że producenci będą potrzebować nowych składników, którymi wzbogacą swoje produkty.
* dane firmy badawczo-konsultingowej PMR
** dane z serwisu portalspozyczy.pl
*** dane z serwisu portalspozywczy.pl
Z prognoz Euromonitor International wynika także, że w do co najmniej roku 2018 wprowadzanie przez producentów żywności nowych produktów stanie się koniecznością*** – aby przyciągać i utrzymać klientów.
To oznacza, że producenci będą potrzebować nowych składników, którymi będą mogli wzbogacić swoje produkty.
* dane firmy badawczo-konsultingowej PMR
** dane z serwisu portalspozyczy.pl
*** dane z serwisu portalspozywczy.pl
Podczas niego chętnie dowiemy się, jakie masz plany, oczekiwania i nadzieje związane z wejściem do Polski.
Rozpoznajemy rynek, prezentujemy producentom nowe składniki, otwieramy projekty wdrożeń i sprawnie je realizujemy.
Zawieramy kontrakty, utrzymujemy zapasy, dostarczamy produkty odbiorcom, obsługujemy reklamacje.
Systematycznie tworzymy raporty, w których na bieżąco podsumowujemy, jakie efekty przynoszą nasze działania.