Znamy setki przykładów produktów spożywczych, które okazały się sprzedażowym hitem. Z pewnością te historie staną się dla Ciebie inspiracją do stworzenia własnego, świetnie sprzedającego się produktu.
Nasze 30-letnie doświadczenie i szeroka wiedza z zakresu rynku spożywczego w Polsce pozwala nam trafnie i szybko doradzić, jak skomponować smaczny, dobrze sprzedający się produkt.
Dostarczymy Ci bogatą paletę naturalnych składników żywności od producentów z całego świata. Dzięki temu skomponowanie nowego, pysznego i pachnącego produktu będzie łatwe jak nigdy dotąd.
Jak wynika z badań firmy GfK Polonia – w ciągu ostatnich 3 miesięcy 97% nabywców kupiło spożywczy produkt funkcjonalny.
Czyli taki, który – prócz podstawowych walorów odżywczych i funkcji zaspokajania głodu – oferuje także funkcjonalne składniki w postaci np. witamin czy specjalnych substancji oddziałujących pozytywnie na zdrowie lub samopoczucie (np. dodatki podnoszące energię, uspokajające).
Za taki produkt klient jest w stanie szerzej otworzyć swój portfel.
Już 30% konsumentów czyta etykiety.
A to oznacza, że musi być ona pozbawiona tajemniczych, chemicznie brzmiących składników, które mogą być przyczyną odstawienia produktu z powrotem na sklepową półkę.
Etykieta musi być zatem czysta i zawierać przyjaźnie brzmiące składniki. Tylko taka może bowiem rywalizować na dzisiejszym wymagającym rynku.
Tyle był warty rynek spożywyczy w Polsce w 2015 roku.*
O tyle wzrosła wartość rynku spożywczego w Polsce w latach 2014-2015.*
Szacuje się, że w przeciągu kilku najbliższych lat rynek żywności w Polsce powiększy się o ok. 20%**.
Co najmniej do roku 2018 wprowadzanie przez producentów żywności nowych produktów będzie koniecznością – tak wynika z prognoz Euromonitor International***.
To oznacza, że nie ma na co czekać – im szybciej stworzysz nowy produkt, tym większa szansa, że odniesie on rynkowy sukces.
* dane z serwisu portalspozywczy.pl
** dane firmy badawczo-konsultingowej PMR
*** dane z serwisu portalspozywczy.pl
Dziś już nie chodzi tylko o smak produktu. Dziś liczy się także jego: faktura, konsystencja, kolor, zapach, ekologiczne i praktyczne opakowanie, bezpieczny skład. Tworząc produkt spożywczy stoisz więc przed licznymi dylematami. Chętnie pomożemy Ci je rozwiązać!
Dziś już nie chodzi tylko o smak produktu. Dziś liczy się także jego: faktura, konsystencja, kolor, zapach, ekologiczne i praktyczne opakowanie, bezpieczny skład. Tworząc produkt spożywczy stoisz więc przed licznymi dylematami. Chętnie pomożemy Ci je rozwiązać!
Podczas spotkania na żywo zademonstrujemy Ci nasze możliwości – pokażemy Ci, jak może wyglądać nasza współpraca i jakie odniesiesz z tego korzyści.
Doradzimy Ci, jak stworzyć pożądany produkt. Wiemy, czego oczekują dziś konsumenci w Polsce. Stworzymy wspólnie prototyp produktu. Możemy także wypuścić próbną serię.
Gdy już Twój produkt sprawdzi się na rynku – będziesz potrzebował rzetelnego dostawcy, który będzie na czas dostarczał składniki potrzebne do produkcji.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY COVID-19
Biorąc pod uwagę niepokojące okoliczności, nasza firma powołała sztab antykryzysowy.
Analizujemy zagrożenia dotyczące zarówno łańcucha dostaw, jak i personelu podejmując stosowne kroki.
Więcej szczegółów tutaj https://hortimex.pl/koronawirus-covid-19/
STATEMENT ON COVID-19
Taking into account the circumstances, our company has established an anti crisis staff.
We analyze threats that affect the supply chain and personnel.
More information https://hortimex.pl/koronawirus-covid-19/