Znamy setki przykładów produktów spożywczych, które okazały się sprzedażowym hitem. Z pewnością te historie staną się dla Ciebie inspiracją do stworzenia własnego, świetnie sprzedającego się produktu.
Nasze 30-letnie doświadczenie i szeroka wiedza z zakresu rynku spożywczego w Polsce pozwala nam trafnie i szybko doradzić, jak skomponować smaczny, dobrze sprzedający się produkt.
Dostarczymy Ci bogatą paletę naturalnych składników żywności od producentów z całego świata. Dzięki temu skomponowanie nowego, pysznego i pachnącego produktu będzie łatwe jak nigdy dotąd.
Jak wynika z badań firmy GfK Polonia – w ciągu ostatnich 3 miesięcy 97% nabywców kupiło spożywczy produkt funkcjonalny.
Czyli taki, który – prócz podstawowych walorów odżywczych i funkcji zaspokajania głodu – oferuje także funkcjonalne składniki w postaci np. witamin czy specjalnych substancji oddziałujących pozytywnie na zdrowie lub samopoczucie (np. dodatki podnoszące energię, uspokajające).
Za taki produkt klient jest w stanie szerzej otworzyć swój portfel.
Już 30% konsumentów czyta etykiety.
A to oznacza, że musi być ona pozbawiona tajemniczych, chemicznie brzmiących składników, które mogą być przyczyną odstawienia produktu z powrotem na sklepową półkę.
Etykieta musi być zatem czysta i zawierać przyjaźnie brzmiące składniki. Tylko taka może bowiem rywalizować na dzisiejszym wymagającym rynku.
Tyle był warty rynek spożywyczy w Polsce w 2015 roku.*
O tyle wzrosła wartość rynku spożywczego w Polsce w latach 2014-2015.*
Szacuje się, że w przeciągu kilku najbliższych lat rynek żywności w Polsce powiększy się o ok. 20%**.
Co najmniej do roku 2018 wprowadzanie przez producentów żywności nowych produktów będzie koniecznością – tak wynika z prognoz Euromonitor International***.
To oznacza, że nie ma na co czekać – im szybciej stworzysz nowy produkt, tym większa szansa, że odniesie on rynkowy sukces.
* dane z serwisu portalspozywczy.pl
** dane firmy badawczo-konsultingowej PMR
*** dane z serwisu portalspozywczy.pl
Dziś już nie chodzi tylko o smak produktu. Dziś liczy się także jego: faktura, konsystencja, kolor, zapach, ekologiczne i praktyczne opakowanie, bezpieczny skład. Tworząc produkt spożywczy stoisz więc przed licznymi dylematami. Chętnie pomożemy Ci je rozwiązać!
Dziś już nie chodzi tylko o smak produktu. Dziś liczy się także jego: faktura, konsystencja, kolor, zapach, ekologiczne i praktyczne opakowanie, bezpieczny skład. Tworząc produkt spożywczy stoisz więc przed licznymi dylematami. Chętnie pomożemy Ci je rozwiązać!
Podczas spotkania na żywo zademonstrujemy Ci nasze możliwości – pokażemy Ci, jak może wyglądać nasza współpraca i jakie odniesiesz z tego korzyści.
Doradzimy Ci, jak stworzyć pożądany produkt. Wiemy, czego oczekują dziś konsumenci w Polsce. Stworzymy wspólnie prototyp produktu. Możemy także wypuścić próbną serię.
Gdy już Twój produkt sprawdzi się na rynku – będziesz potrzebował rzetelnego dostawcy, który będzie na czas dostarczał składniki potrzebne do produkcji.